09 december, 2008

opel kadett A


En nära exsakt kopia på den opelen som jag hitta (till och med färgerna stämmer) för många år sen som stod övergiven och bort glömd i ett garage. det visa sig sen efter mycket efterforskning att bilen hade varit stinsen i byn. han levde sedemera inte längre men frun fans i byns ålderdumshem. och en sån fans det med.
sonen blev girig och skulle ej sälja och tiden gick. tre år senare var jag för bi mäst för att jag var nyficken. skoja om jag blev förvånad när jag såg att bilen stod kvar och att det som jag varna sonen för att tacket var dåligt hade nu börjat hända en bjälke hade rasat in män än var den värd att rädda. för den var så när ny skick innan när jag hitta den.
lite senare typ 14 dagar efter att jag hade sätt att bjelken farit in så fick vi en sjuhelvetes storm här. och det visa sig sen att det klara den lilla bilen inte. som sakt bilen som jag nästan fick. fick den av frun men sonen. blev girig och allt blev förstört.

Inga kommentarer:


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket