01 juli, 2009

slut på semestern



man e nog fan helt trasig i skallen totalt knäpp. på vägen upp kör man för bi en järnväg och vad gör man då jo man ståt på brumsarna och tvär vänder bara för att ta ett par bilder av banvall och räls.
ja man e nog slut som artist :o) :o)















första dagarna byggde och prata skit med varandra och hade myket trevligt



på söndagen vart vi ner på det trevliga muset gissa om det blev tåg snack


här är mer
http://gfn-odeshog.blogspot.com/2009/06/sondag.html



fin fina saker fins där och en trevlig bana med


rund turen i vadstena och titta på smalspåret

på stationen vart det ett ånglok i gång alltid lika kul.

varmt som bara den var det


så då var semestern slut förr denna gången och det har varit den skönaste semestern jag har hatt på bra länge vart i väg lite här och där med min vän tommy + att man har fått lova att hjälpa till och bygga på hans jätte trevliga bana bara det är ju ett jätte +. mycket tåg snack har det varit långt in på små timmarna har det varit. och sen kronan på värket blev när vi hade en tåg köra dag sista dagen. där kom vi fram till att köra med mer än fem tåg sätt funkar inte så bra :o)
tack för ett par helt under bara dagar tommy.
ps hitta till och med lite plåt bitar uppe i ödeshög så än fins det hopp för er.



väl hemma huss tommy blev vi fint upp mötta

även katterna tyckte det var varmt ute

men ser ut att ta det med ro.

plåtbitar från ödeshög. jepp det fans det med

1 kommentar:

johanmmolin sa...

Som alltid njuter jag av att se alla dina bilder, både hemifrån och från mina gamla hemtrakter! Jag ska skärpa mig och börja bearbeta min hemsida bättre!!

MVH Johan


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket