17 mars, 2010

vila och planera

Så i dag har jag inte gjort ett skit på banan inte ens tänt upp den.
Får vila lite nu har skit ont nu i händerna så det märks att man har gjort något de senaste dagarna.
I
gentligen så är det inget bra får mina häder att hålla på som jag gör men man kan ju inte låta bli att bygga än då.
Än så lyckas jag få till det någorlunda.
Trosts att jag har rörelse hinder tack vare närv sjukdomen som jag har i händer och fötter.
Men jag tycker att jag lykas någorlunda vist det tar mycket längre tid men vem fan har med det att göra.
Bygger för mej själv ju.
Så i dag blir det inga nyaheter för jag har totaltknutna händer nästa har jätte problem att få ut fingrana och att hålla i en pensen det är inte tala om men man kan sitta och planera nästa ryck hur man önskar att det ska se ut.
Hoppet är fan det sisa som skulle ge upp för mej.
Men ont krus för görs min san inte så lätt.
Har ju brotas med dessa problem i över 4/5 år nu eller för nekat dem hehe
:0)
.... så i morgon e en annan dag och nya vila planer och ider så ni får ny gammla bilder från gubben i skåne i dag.


//A hansen





4 kommentarer:

Summerwheels sa...

Ibland krävs det ju att man tänker efter före ju ;)
Så vila du!
Mitt bygge har vilat i över ett år nu... men kanske kanske till nästa höst... för nu är ju bilhobbysäsongen igång!
Ha det sålänge

Mr Hansen sa...

jo vist är det tid för bilarna nu ,,,,ska försöka få igenom GT i år oxå utan de knorrar om motorn igen.

Summerwheels sa...

OKI
Det var en audi du körde va?
Har för mig sett det på ditt "bildkonto"

Kamilla sa...

vila o planera kan vara bra i bland. Man kan komma på mycket kul. Men med den sjukdomen du har så ska du vara stolt över vad du har gjort.
Har sagt det innan säger det igen.
Beundrar ditt tåla mod o styrkan du har lagt ner på banan mm.
Ta det nu lugnt o sköt om dig.
Kram


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket