18 februari, 2009

tråd rulle oranga som skulle vara gulgröna med brunt


fick lite nya vagnar OBS skulle vara nya och när jag öppna låda fick jag en chock de lös orangt suck. a ja den andra vangnen var helt okej här är även bilden från märklin och på de jag fick snacka om skilnad. och undra om inte gossarna uppe lulå har givit mej en begangnad vara igen för hjulen var helt jäkla svarta och till och med svarta märken i lådan efter dem. nä nu var det nog för sista gånge jag handla av dem. för det var inte första gånge som jag fick något som är använt, när man beställer och handlar nytt i god tro.

OBS det är vagnen med lok hjulen som jag fick i dag den andra fick jag av min vän mats när jag blev gammal förra månaden


bilderna är klick bara som vandligt för att se dem i full förmat

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej.
Skoj att du följer min blogg. Har du sett min avscannade Märklinkatalog från 1956. Gå in på http://farbror-sid.se/home/ så ser du en bild i menyn klicka på den, så ser du en del av katalogen.


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket