01 oktober, 2009

stjärnorna i luleå


vilka stjärnor luleå gossarna är skulle ha en lika dan vagn som jag fick i går hmmmmm och jag fick då den vagn som man ser här nere.
i mina ögon så är de inte en likadan utan två olika dels på sj loggan och inte minst färgen på taket är inte samma eller är det jag som är färg blind.
+ att mycket av små detaljerna var av på denna på den förra fatades jag en hjul axel som jag tur är fick i dag efter mycket pratande med en helt mot strävig säljare som vägra för stå vag jag säger. suck vi bor ju för fan i samma land och talar samma språk. suck är så jäkla trötta på dessa stjärngossar i norr. har ju för fan själv bott där uppe och då var det ingen som hade problem med min skånska.

Inga kommentarer:


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket