30 januari, 2009

ett år äldre i dag

tårta och nya leksaker.

ja ha då var man gammal nu om inget annat ett år äldre.
Och det tyckte min trogne följeslagare var smaskens för tårta tycker hunn om.




och så kom loket från min gode kompis tommy i dag dubbel lycka blev det då.
så nu åter står bara jobbet för mej att bygga om det till min bana och sätta dit den där kånstiga plåtbiten under till oxå :0)

senare var jag i väg till en god vän och då tog jag med mej loket efter som han kör utan plåtbit under till.

och det gick medesamma så tyst och fin som det bara kan göra. vi gav det bara en adress sen körde det som ingen ting.

2 kommentarer:

Tompas sa...

Roligt att loken fungerade, jag tror mej vete vad jag jorde för fel, Jag hadde multimusen inkopplad och försökte att programera från dom andra mössen och då blev det troligt vis kalabalik i datan, härlig katt som gilar tårta.
Tommy

Mr Hansen sa...

ja något knas är det. kom på sen att det gör inget att lampan gick i sönder måste ju än då bytta till 19v lampor. 12or som sitter i nu.


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket