16 januari, 2009

faller-car-system





vet inte om alla har sätt att det är in byggt sen länge ett fullt fungerande biltrafik ligger en ner fräst slinga som jag sen har spaklat över.
sen sköts trafiken av två fordar från faller som jag oxå har byggt om. nu används det inte så mycket. (jobbit att ta bort alla bilar som står) men det funkar hur bra som hällst när man väl använder det. typ samma som fins i wonderland i tyskland. nu mera så är även den sista blåa forden om byggd och den gröna har jag byggt ett takrecke till.
så ser den blåa bilen ut sen jag byggde om den vit och fin.

mycket trevligt och det funkar helt atumatist oxå. slipper att passa bara sitta titta på det.

1 kommentar:

Tompas sa...

Strålande Anders man blir riktigt sjuk när man ser din bana jag ligger ljusår efter dej.
Tommy


en vilande "andre lokförare"

mallet

mallet

big boy

big boy

lilla bangården

lilla bangården

patina

patina
kolla S märket